Home » Новини » Вивчаємо хімію та біологію з задоволенням)))

Вивчаємо хімію та біологію з задоволенням)))

Які квіти входять до Червоної книги України? Що таке фітотерапія? Які пігменти і кольори квітів? Як виготовити саморобні природні індикатори та провести досліди з ними на квітах?

На ці питання учні гімназії № 9 знаходити відповіді під час дослідницьких проєктів з предметів хімія та біологія в рамках міжпредметного навчально-дослідницького проєкту «КВІТКовẮ феєрія» (тьютори: Акішова Р.А.; Гаянська Ю.П.). Презентація робіт юними дослідниками відбулася 24 січня 2020 року.

Поміркуємо разом: Чи буде «приємно» природі, якщо зриваючи яблука ми зламаємо гілку? Чи гуляючи лісом, зірвемо красиву квітку? Чи впіймаємо незвичайного метелика?…Так природі буде боляче. Бо кожна зламана гілка, зірвана квітка, спійманий метелик – це шкода завдана природі.

На жаль, господарська діяльність людей змінює умови життя рослин. Наприклад, на місті лісу будують заводи, риють кар’єр, на місці лугу влаштовують ферми. Багато дикорослих рослин гине, так поступово людина ніби наступає на природу. Тому деякі рослини потребують охорони і вони занесені до Червоної книги. Ця книга називається так тому, що червоний колір – сигнал небезпеки.

Лепбуки “Квіти Червоної книги України” презентували Потєєва Марія та Римарь Олександра (11-А клас), Полонська Вероніка (11-А клас), Олійник Марія (9-В клас), Лунгул Вадим та Гаврилова Аліса (10-В клас), Федірко Еліна та Корнета Анастасія (9-А клас).

Бережіть красу природи. Бо тільки краса може врятувати світ. Один мудрець сказав такі слова: «Я зірвав квітку – і вона зів’яла, спіймав метелика – і він помер у мене на долонях. І тоді я зрозумів, що торкнутись до прекрасного можна тільки душею».

Сьогодні лікування травами знову набирає популярності. Речовини, які містяться у рослинах, за своєю природою є більш споріднені з людським організмом, ніж синтетичні препарати. Відтак вони значно краще засвоюються організмом і випадки несприйняття трапляються вкрай рідко. Фітотерапія практично не має побічних ефектів і вважається більш «бережливою» для організму, ніж медикаментозне лікування.

Свої дослідження з теми “Фітотерапія або лікування травами” презентували Клюшніченко Юлія (10-А клас), Пилипенко Анна (8-Б клас) та Заплава Анастасія (10-А клас).

#Незвичайні#Фантастичні#Кольорові експерименти “Пігменти і кольори квітів” та майстер-клас «Виготовлення саморобних природних індикаторів і досліди з ними на квітах» продемонстрували юні хіміки, учні 9-А класу: Денисенко Анна, Кошмак Аліна, Панькін Микита, Хаврюта Олег.

Освіта сьогодення потребує не лише теоритичних знань, а і застосування їх на практиці. Хімія та біологія цікаві тоді, коли набуті знання супроводжуються дослідами, учні можуть самостійно виявити ті чи інші властивості хімічних елементів, побачити хімічні реакції, які пов’язані з повсякденним життям…

Було #Ефективно#Якісно#Експериментально)))