Ефективність уроків географії визначають різні показники, серед яких один із найважливіших – активність учнів, їхня зацікавленість у вивченні предмета. Вивчаючи географію діти науково пізнають світ. Пізнавальний процес має характер пошуку. Під його впливом в учнів повсякчас виникають запитання, на які вони шукають відповіді. При цьому їхня діяльність відбувається з захопленням, емоційним піднесенням, радістю.
24 січня 2019 року в гімназії відбувся захід “Мода на материках та континентах” в рамках реалізації міжпредметного навчально-дослідницького проекту «Краса&Мода&Стиль») з предмету «географія». До заходу долучилися учні 7-х класів (тьютор: Гриценко В.В.).
Так учні, досліджували МОДУ на шести континентах:
- Південна Америка – Кривошея Анастасія (7-А клас)
- Північна Америка – Башук Діана (7-В клас)
- Африка – Пилипенко Анна, Мосьо Анна, Прошаченко Андрій (7-В клас)
- Австралія – Бурлакова Аріна (7-А клас)
- Антарктида – Голбан Марія (7-А клас)
- Євразія – Недвига Анастасія, Мнека Максим, Тереза Артем (7-А клас)
Окремо був презентований проект “Мода в Китаї” (Астаф’єва Вікторія, 10-Б клас).
Важливим чинником є також особистість вчителя, який організовує пізнавальну діяльність учнів. Для сприйняття інформації саме вчитель повинен створити емоційний фон діяльності учнів, що включає підтримку їх починань, заохочення, похвалу. На кінець заходу тьютором проекту було організовано Китайську церемонію чаювання, де всі учасники мали нагоду посмакувати справжній китайський чай з печивом)))
Дякуємо всім, хто долучився до даного заходу)))
Було КЛАСНО)))ТВОРЧО)))НЕПЕРЕВЕРШЕНО)))ГЕОГРАФІЧНО)))