Засідання педагогічної ради з проблеми: «STEAM-навчання як освітній пазл» (методичний бенефіс) в гімназії № 9 пройшло 29 жовтня 2020 року в онлайн-форматі на платформі Zoom.
Розпочалось брифінгом на тему: «Методичні аспекти впровадження STEM-освіти» (виступ – Дуняшенко Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи), а продовжилось роботою у локаціях:
Локація#1 «Літературознавча» (ментор: Тіхоненко С.О.): Символіка назви повісті Йоaнни Яґелло «Кава з кардамоном»
Локація#2 «Експериментальна» (ментор: Патріман Н.Г.): К@вовий ЕлектрОліз
Локація#3 «Мовознавча» (ментор: Копійка І.О.): Let’s have a coffee break Давайте зробимо перерву на каву
Локація#4 «Дослідницька» (ментор: Гаянська Ю.П.): Дія індикаторів на розчин КАВИ
Локація#5 «Мейкерська» (ментор: Гетман О.В.): Міні-картина “Чашка КаВи“
Учителі гімназії ділились кращим досвідом, досвідом інтеграції навчальних предметів навколо поняття «К@в@».
Отже, STEM-освіта- це «навчання навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – ідея, а вже потім, – опанування теорії і нових знань. Навички критичного мислення та наукові знання, отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства.
Усі учасники заходу прийшли до спільного висновку, що STEM –освіта вчить дитину бути більш самостійною та відповідальною, формує критичне мислення, навички успішної людини.
Було #STEMово#Атмосферно#Класно#Драйвово#Кавово)))